Torsdag

Idag har jag planer, först och främst ska jag väl ta på mig några kläder borsta igenom håret och sedan sminka mig.. Sedan blir det att fara och golfa med Mamma, Kurt, Viktor, Brorsan och kanske Anton. Efterdet en sväng ner på ICA och prata med Elin för att sedan bege mig till byn med Madde och äta middag och mysa på. :) Mycket att göra helt enkelt..

Jag har även inte fixat mig några planer för i helgen, det ryktas om fest och även mys i stugan med släkt och vänner någon cider där kan ju inte skada! Är det någon som har sett vädret? Inte jag och jag hoppas på en stor sol över KALIX så jag kan fixa mig någon bränna innan det är för sent!

Well det var allt just nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar dag :)

2008-06-19 @ 13:21:13
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0