Utmaning utsidan

Är du nöjd med din nuvarande vikt?
Allt detta om min vikt ligger på dags humöret, både ja och nej, jag har alltid varit smal och kommer alltid att vilja vara smal, men även tycker jag inte att det är så snyggt/sexigt/fint nu när mina revben alltid syns. Men på ett sätt så får jag skylla mig själv om jag går ner 4,5kg på en vecka. Som sagt dags humöret, i morgon kan jag tycka att det är det bästa som någonsin har hänt.

Om inte, skulle du vilja gå upp eller ned i vikt?
Att gå ner två kilo till så ligger jag på min ordinarie vikt, då utan att jag har kvar musklerna som jag har byggt upp.
Dags humöret här också, på ett sätt 4kg ner till. Men på ett sätt stanna där jag är.

När tycker du själv att du är snyggast, med eller utan smink?
Oftast innan fest, annars kan det finns något tillfälle då jag är helt osminkad men ser sminkad ut det är NICE!

Hur många timmar om dagen spenderar du framför spegeln?
En hel del tid. Men klockar mig inte precis !

Anser du dig själv ha bra eller dåligt självförtroende? Motivera
Jag har bra självförtroende, som många dock kan störa sig på. Men självklart gnäller jag dagligen på min kropp och mitt utseende, men sedan vet jag innerst inne att jag duger precis som jag är.

Vilken del av din kropp tycker du är finast?
Mina vader och mitt nyckelben

Vilken del av din kropp tror du andra tycker är finast?
Svår fråga, Madde tycker min mage och Elin min rumpa?
Själv tror jag att det är rätt så spritt... jag tar magen ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0