Utvilad

njaaee kanske inte vad jag skulle ta och säga om min form just nu, usch det blev en två dagars i helgen och formen på fredag vara ju "strålande" jag var då väldigt rund underfötterna, jag kom till och med på att det var som att gå i ett par mbt skor! :)
Fredagkvällen var kul och den slutade efter två i mitt badkar med Elin..

Lördagen carro kom hit vid ett och hon började dricka direkt, själv var jag seg och började dricka först efter fyra. Bilen mot Luleå gick vid halv sex eller var det halv sju?
Ja i alla fall så satt vi hemma hos david i över två timmar och humöret började sjunka.. Sen bar det av till stan vid tio och slutade efter två..
Hemma vid tre och även i kväll satt jag mig i badet och badade och sen snackade jag i telefon till vad var
den? FEM ? kanske? Ja nått sådant..

Denna helg har jag även fått leka doktor till en storebror inget mer vill jag säga om det!

Men nu ska jag försöka ta tag i livet.

ps massor med bilder kommer senare någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0