Godmorgon

Jag börjar jobba om ca 30min eller så och jag ska snart gå och äta och sminka mig klart.. Jag kommer väl vara svin stressad och glömma maten eller dylik..

Jag vill verkligen fara och fixa in bilderna men jag vill inte bli sjuk så jag står nog över det i alla fall en dag till!
I morgon på morgonen så släpps One tree hill och jag ska jävla stiga upp klockan sju bara för att ladda ner det och sen gå och lägga mig igen;)

För er som inte vet så blir de sommar tid på söndag och då ställs klockan fram en timma svin jobbigt dagen fram till en skoldag! Nog för att jag börjar vid elva så jag ska inte klaga!


Nu ska jag få liv i daniel och se ska vi
få i oss nått att äta..

Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad kul! :) Att vara instruktör är så otroligt himla roligt! När är utbildningen?
Jag hoppas också det går bra på tentan. Det gäller att kämpa på nu!
Ha en toppentisdag!

2008-03-25 @ 10:50:33
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0