Ingen shopping..

Det blev inte att fara till Luleå idag. Mamma kom och väckte mig och vi skulle fara jag hade just käkat frukost när vi insåg att vädret inte skulle bli bättre så då sket vi i att fara, Något tråkigt för jag ville verkligen shoppa, men jag kanske hinner med det i piteå på tisdag? Hope soo!!

jag har nyss  tittat på Helens små underverk jätte gulligt film många plus av mig för den då! :) Och ska snart snöra mig i badet och bege mig till pappa.!

Jag måste även klippa mig men jag vete tusen om jag ska göra det själv igen, luggen måste då fixas till den är nere på halva näsan nu och det är inte så hott..

Det blir nog en tidig kväll i kväll ska upp före f*n i morgon och tisdag samt onsdag, Heej slutkörd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0