Jag är definitivt slösa..

Runt ett och ett halvt tusen fattigare men ackk så mycket lyckligare.. Min beställning är gjord och kläderna kommer vecka 19, om sex sju veckor alltså. Men det tyckte jag var bra för då har jag defintivit råd att lösa ut dom men fram tills dess blir det att spara spara och åter spara. Fast jag lär ju hinna fara till Luleå och köpa en massa andra saker också..
Springskorna från Team ska jag också ta och köpa men jag väntar nog en månad så att det blir mera barmark tillsdess får jag springa inne på bandet och Spinna på för fullt!!
Nya träningsskor ska jag också införskaffa här i sommar, mina är inte i närheten av utnötta men det kan vara kul att veta att om någon månad ska jag fixa mig ett par nya.. Usch så jag handlar men kul är det..

Kläder och skor gör en lyckligare det bara är så, nog för att jag inte kan bli så mycket gladare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0