Träning träning träning

Idag är det super bra väder! Jag ska snart gå ut och gå jag var bara tvungen att fixa till lite här hemma innan jag kunde bege mig ut. Men det är ju värmare nu än vad det var tidigare!:) så det är ju bra..
Jag tänkte att jag skulle promenera ute på isen och sen hade jag tänkt hinna med maga rygg på gymmet, men jag vet att jag inte kommer att hinna med det idag för vid halv fem så ska jag till stugan på middag med mammas karl och barn. Och sen så är ju gymmet stängt när jag kommer tillbaka, så jag ska nog förbi där i morgon innan jag börjar jobba i stället..
Aå det blir nog Iforms stark rygg och mage hemma.

Nu skriker solen på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0