Uf-mässa i Piteå

Bilder mm från mässan kommer att komma in så småning om men inte i kväll! Usch så trött jag var när jag kom hem var något less också! Men nu är jag lite piggare eller i alla fall inte lika less..
Jag har just tittat igenom det nyaste One tree hill och allt i det avsnittet var helt j-vlaaa rätt eller bacon rätt som jag ska säga&skriva.. Super bra avsnitt som sagt, och för er som inte laddar ner vet väl att One tree hill säsong fem börjar på söndag klockan 18.30 på Kanal5!

Annars har mässan varit bra fast R.I.T gubben kan ta sig någonstans för fel fel fel fel fel blev det och måttligt less blev man ju på han så fu på dig.!
Så försäljningen gick ju inte så bra, men vi har ju lärt oss en massa saker till nästan gång? om det nu blir någon nästa gång.. Jag har även levt livet som en kung?, eller i alla fall ätit ute två dagar i rad!! Hur olikt mig är inte detta?

Jag hann även med att köpa en present till mamma och en sjal till mig själv som var super fin..

Men nu över till gossip girl som jag missade igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0