Äntligen

har jag lite tid att sitta här, usch vad jag har blivit efter på internet och jag har så mycket att berätta så det kommer att bli en hel del inlägg!:D

Och nu så har jag ju fått lön så då ska jag ta och införskaffa mig en ny mobil telefon, för det kan behövas ;) Jag har tre allternativ  att välja mellan och jag kan säga att det är hårt det är riktigt hårt! :O
Så lite hjälp skulle verkligen behövas!

Annars så kanske inte mitt humör är helt bra men det kommer säker att bli det! :)

Till helgen blir det att vara med flickorna, först kalix cityfestival "här ska det åkas karuseller" sen så blir det nog crusing; )

Ja men nu ska jag behaga Jens och fixa in några bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0