Bio och en sen kväll

Jag och ett x antal andra for och tittade på filmen 21 ikväll på bio för er som inte förstod det..
Och jag kan då säga att filmen var verkligen bra enligt mitt tycke, visst det finns många filmer som är bättre men om man inte har sett den där så tycker jag att man ska ta och göra det..
Jag har bara varit hemma i ca en timme och jag har hunnit hämta in tvätten och tittat på det senaste One tree hill avsnittet, som vanligt var det också en höjdare..

Annars idag så har jag träffat en hel del folk och sen också käkat årets första (kulglass) haha och sen även hunnit träffa Jonathan som jag inte har sett sen jag fyllde år.. Mycket söt pojk det där:)




Igår så bar det av till Piteå för mig och mina kompanjoner (Jag Madde Brorsa Nicke Krille och Sara) för att vara mer precis, i ett trångt baksäte på en liten bild.. Ja vi åkte runt och blev lite smått salongs berusade andra lite mer vissa lite mindre.. men det slutade i alla fall med att vi hängde och satt ut genom rutan och takluckan på bilen och allmänt vrålade till allt och alla (Jag blir så jävla förbannad) Heheh mycket clever av oss andra tykcte att vi var rätt så konstiga..
Som halva min kontaklista fick upptäcka när jag fick till svar Nå vad nu då? vad har hänt? Nå?? Några mess senare så var vi på Statoil och jag köpte min första korv i bröd (baguette) och åt den utan tillbehör.. Jag insåg rätt så snabbt att jag inte gillade korven och åt bara brödet ;);)

Vägen hem skulle jag sitta i en bil med resten av gänget men jag okrade verkligen int sitta och vänta i Luleå så jag fick mig annan skjuts som inte var i närheten av lagligt men jag klagade inte jag tog mig hem utan större problem och avslutade kvällen i Daniels säng! :)

Men nu mina kära vänner och alla som jag känner


(äh jag hittade inte på någon bra avslutning på det här så jag säger bara natti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0