Mitt paket ...

Mitt paket lovade kvinnan på h&m att jag skulle kunna hämta ut sen i dag efter klockan fem! Vem tror inte att jag är över lycklig just nu ? okej alla tror det! Gud vad jag har väntat på detta peket i två hela månader har det varit hos h&m och inväntat en klänning:)
Och nu är jag superduper lycklig att det har kommit, och att jag har någonting att göra ikväll ! Prova all kläderna..

För bara någon minut sedan var det hit en ventilations man och fixade våran ventilation och jag tycker att det låter mycket mer illa nu än vad det gjorde innan.. OCH han svor som bara den!

Haha men nu så ska jag lägga mig i badet "sista gången jag ska bada på ett tag" JO jag ska ge upp detta med att bada jag har gjort det varje dag i vad är det? 6 månader och nu ska jag bli sammma dusch människa som jag var tidigare!:)
Så sista gången jag ska bada på ett tag i alla fall inte 7dagar i veckan nå mera

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0