Fiisk inte frisk

Bläbläblä, har just vaknat? har sovit sen just efter halv två, skulle till och med ner på jobbet en sväng om jag kände mig ok! Men jag vet inte för jag har inte vaknat till förens nu så det kan jag inte säga att jag gör!
Ont i bihålerna och något förkyld, inte alls skoj! jag måste införskaffa mig nässpray någon stans ifrån men vart'? alla apotek "2st" har ju stängt och vi har inget hemmer heller.

Jag ska införskaffa mig dove brun utan sol "orange utan sol skulle jag kalla det" och bli en av dessa som överdoserar i mängder, jag orkar inte ta mig till solariumet och jag vet att en brun utan sol är bra (nog för att det var över ett halvår sen jag använde min sist) sen så är dovés också så bra eftersom att den inte har en massa paraffin i sig, som täpper igen alla porer(= det gillar vi.

Nu så ska jag försöka få i mig någon mat, ja har helt tappat smaksinnet!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Det kan man lungt säga, och jag har därmed ingen ork till att plugga fast jag måste :( Suck suck.



Tack tack, jag är själv helnöjd med den! (: I nacken är fint, jag funderade på det där ett tag men visste inte vad jag ville ha så det blev den jag har istället (: Kostade 1000 kr, ganska billigt ändå :p Ska tatuera "Sciencia est Potentia" (kunskap är makt) på handleden till hösten typ (: Tänkte egentligen göra de nu i vår men de var så svårt att få tid så jag struntade i det :p

2008-05-08 @ 19:47:37
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0