good morning

Om exakt två timmar börjar jag skolan idag, det blir betygssnack och matte och efter det samhälls prov, lunch och engelska sen slutar jag! och då blir det att går rakavägen till jobbet och jobba till sex för att fara till daniel och se hur hans första arbetsdag har gått..

jag låg och spånade och hade mig i går till efter tolv och insåg att jag vill nog åka till turkiet bra väder bra shopping "många kopior" att bara gå in på fritidsresor och titta på bilderna gör mig sugen, och smart som jag har varit har jag tackat NEJ till att åka dit med Kristian, Sandra, Elin och Robin.. nog var det väl turkiet? joo.  dom ska dit precis när jag vill men jag tyckte att resan var för dyr men nu kan det bli lite svårt att hänga på när Daniel inte vet förens veckan innan vi ska åka..

Några bilder..


Uteservering på kvällen:)


Shopping:)


Vem skulle tacka nej till att äta frukost där??




Hur underbart ser det inte ut?

Titta på bild ovan för text



Samma förklaring som på bild ovan



Och sist var jag tvungen att
ta med denna härliga gumma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0