Hard day

Igår låg jag och pluggae till provet till efter klockan ett. Därför tog jag ut sovmorgon och bestämde mig för att jag skulle göra det idag direkt jag kommer till skolan! Vilket borde vara om en timme och en kvart. Så förhoppningsvis går det bra!:)

Mina skor är i ånge? Hur länge tar det att få hit dom då? Säkert kommer dom först i morgon, fast egentligen gör det inte så mycket för jag är inte i så stort behov av dom just nu, utan jag vill bara se om dom passar..

Ikväll blir det spinning torso sen hem och duscha och smörja in mig har börjat bleka igen vilket inte alls är skoj..
Måste även hinna plugga en hel del men det får jag göra i helgen, på tal om helgen så på söndag blir det middag med hela pesu släktet. Och fredag flickorna och Lördag kanske Luleå?

Ja men nu ska jag sminka mig och fixa håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0