Hemma -Själv!!

Alla som känner mig vet att jag hatar att vara ensam hemma men ändå så är jag det i kväll, men hittills har det varit lugnt.
Snart så ska jag titta lite på One tree hill första säsongen och äta 250g frysta hallon mmm
Fy bubblan på tal om frysta hallon hur dyrt är det egentligen inte att handla nu för tiden?
 150kr för tre liter mjölk, två st bland juice, frysta hallon, bananer,  kaviar, hamburgerkött och tuggummi : / jag tänker aldrig bo hemma själv man blir ju ruinerad..

Funderar på att ringa Malin och säga att det blir lite sent att kika förbi nu, så jag ska straz´x gå och göra det :)


Hoppas ni har det kul i kväll tjejer

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0