One tree hill säsong 6

Gud vad jag längtar tills dom ska börja visa den nya säsongen! Och jag hoppas att det inte är länge kvar, är det någon som har ett datum på detta? Jag har i alla fall kollat upp lite gran och där står det att det först kommer att visas till hösten i USA, så då kan man börja ladda ner igen, Är det sant? är det någon annan som vet ett närmare datum?!

Ett nytt stycke jag hittade !!


Season 6 stays on Monday Nights


As the CW's Fall Schedule is revealed, we learn that the sixth season of One Tree Hill will be taking place on Monday nights at 9/8c, where it will be paired with current lead-in, "Gossip Girl".

The premiere of Season 6 will take place on September 1st.



Ja kanske det blir först då:)
Håll mig uppdaterad vet jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0