skol jobb.

Något som är roligt är att mitt H&M packet har börjat bli skickat och kommer att vara framme i morgon eller på torsdag, det som är lite tråkigt är att jag inte har några pengar att hämta ut det.. ackkkackkk vilket osis jag har..

Men en till sak som gjorde mig super :) glad idag var att jag fick en sprillans ny tröja från jobbet:P Super fin nike tröja

annars så har jag fyra st prov jag ska göra i morgon, och jag har även tandläkar tid..
så jag kommer inte hinna göra samhällsprovet för då ska jag sitta hos tandläkaren och kolla vad dom vill mig..
Jag var nyss dit men du ringde idag och bad mig komma dit utan att skicka någon lapp eller så..

En till kul grej som händer idag är att Ludwig fyller 9år! Grattis på dig lille bror..

Nu till böckerna..

SEXY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0