Da Vinci koden

Nu har  jag äntligen sett filmen.. Jag läste boken för  ca ett år sedan och jag måste säga att den gick inte att lägga ifrån sig! :) Helt klart den bästa bok jag har läst..

Så ikväll när jag såg att filmen skulle gå på tv3 var jag ju tvungen att se den!
Som vanligt är ju boken alltid bättre ( mer bearbetad, mer detaljrik, och får en att tänka med så mycket mera )
men jag tycker verkligen att filmen vara riktigt riktigt bra !!

Därför tipsar jag nu om att se filmen och läsa boken !
I vilken ordning som man själv vill, men boken är verkligen ett tips att läsa:)

Här kommer i alla fall trailern :



Och  här kommer min dåliga dåliga bokrecension KLICKAHÄR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0