En kul lista

fram mobilen, och gå in på dina kontakter. Håll inne neråt-knappen i 3 sekunder, och skriv sedan in namnen här nedanför.

Mitt avskedsbrev

Kära Ambulansen, För det första vill jag säga att Annika Gutesjö är den bästa vän jag haft, och att Coop forum är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Emmelie Nilsson och Jessica Josefsson gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att KUM får ett lyckligt liv tillsammans med Madelene Almqvist. Jag vill säga tack till Miranda Sandström för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Robin Lindgren. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan TC tog sitt liv. Snälla Alexandra Sandström, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Bufone och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Frank Enberg som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

No hard feelings / Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0