En lista

jag kommer från: Morjärv
jag är just nu: I min mammas hall
hur gammal är du: 17år
tycker du om någon just nu: nej
om sex månader är jag: Lever jag..
gröna eller röda äpplen: Gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen: Elin
gillar du golf: Nej hatar den sporten
vilken tid gick du upp idag: 07.00
har du sovit i din egna säng inatt: Ja det har jag..
har du strumpor på dig nu: Yes
hur svarar du i telefon: Halloooo, Eller Hej det är Anne-Lie
är du ensam nu: Ja på sätt och vis, mamma och kurt är i tv rummet
vad ska du göra ikväll: Nu ska jag byta om och fara och träna och sen sova hemma själv, är ensam hemma
vad gör du imorgon: Jobbar, och har inflyttningsfest med jobbet ; )
var vill du bo när du blir stor: Där jag trivs
är det okej att gråta: Ja, självklart
när grät du senast: Till en film i helgen ; )
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren ingen årstid men ändå
laddar du ner musik och film från Internet: Hela tiden
vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mig en New beetle..
bär du glasögon eller linser: Både och, dock ej samtidigt såklart
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej inte det..
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: 08.30 Lördgar, 10.30 Söndagar ( Jobbar oftast )
har du piercing: Jo, I naveln
vill du gifta dig: Kanske, med rätt person
vill du ha barn: Jo, det vill jag
solar du ofta: I perioder
är du bra på att laga mat: Hell no !
gillar du att dansa: På sätt och vis ;)
är du flygrädd: Inte det minsta
hur vig är du: Rätt så vig, bättre en medel i alla fall ; )
vad dricker du helst när du är törstig: VATTEN !!
vilken är din favoritglass: Har ingen
tror du på ett liv efter döden: Jo, det gör jag nog
tycker du om sushi: har inte smakat, finns på min 100 to do lista
vad äter du helst när du ser på film: ingenting
lever dina föräldrar tillsammans: Nej har inte gjort det på många år..
vad heter du i mellan namn: jag har inget
är du morgon eller kvällsmänniska: Både och, det kommer i perioder
vilken ögonfärg har du: GRÖNA!
vilken hårfärg har du natuligt: Platina blond
vilka hårfärger har du haft: Alla som finns typ
har du någon gång gråtit dej till sömns: Jepp ganska nyligen
biter du på naglarna: Har aldrig gjort kommer aldrig göra
är du beroende av något: Nej inte nu nå mera
hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag
senaste låt du hörde: Coldplay - Fix you
vad gör du på helgerna: Jobbar & Umgås & Tränar
brukar du bädda sängen: Oftast ( på kvällen )
hur många timmar sover du om nätterna: Typ 5, ska bättre mig eller håller på och bättra mig !
senaste bok: en shopaholics bekännelse läser den nu :)
har du kysst någon under den senaste veckan: Nej om jag inte kysste elin i sömnen? , Eller när lilla syster pussar en ;)
vad var det senaste du sa: -Nej jag gråter inte !
önskar du att du bodde någon annanstans: I min egna lägenhet, hoppas hoppas ta i trä
vem kramade du senaste: Meya ( Lilla syster )
saknar du någon nu: Nej kan jag inte påstå
hur många lampor har du i ditt rum:  Har inte räknat och kommer inte räkna !
vem ringde dig senast: Veronica
gillar du att slåss: Nej, hatar det!
vad är du allergisk mot: Inget alls
var du glad igår: Skitglad !:)
vad är din favoritfärg: Hmm, svart, vit & senapsgul kanske
sminkar du dig: För att vara extra fin, haha, inte vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0