Torsdag - Näthandel b

Godagodag, dagen har varit stressig, eller rättare sagt jag sov lite för länge och insåg att jag verkligen hade smutsigt hår så jag behöva duscha ! Men jag hann i tid till skolan : )

Näthandel b går bra, jag är nog klar med det vi ska göra, och jag ska hem och göra en logga sen så min webbplats kommer vara awesome !

Dagens planer är en till lektion ( Matte b ) sen hem och tvätta och städa lite, sen vet jag inte om jag ska köra ett spinning pass på TC, och sen måste jag plugga :)


Igår kväll var jag och Malin och Alexandra och körde ett spinning pass på TC det grick riktigt bra och jag känner att det inte alls är långt kvar nu :) Kulkul !

Men men nu ska jag jobba lite mer eller gå och äta dagens lunch på skolan, och sen ska jag söka upp rektor mona för ett möte !

LATER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0