- Årets första snö -

Jag börjar förmiddagen med att säga att det snöar ute, små små vita flingor flyger ned från himmelen, ja det är väl sant vi börjar gå mot vinter tider med mörka mornar där man bara vill ligga i sängen och kramas med någon speciell i stället för att stiga upp från det kalla täcket, Ja jag måste säga att det är en riktigt härlig känsla det där med att vakna upp och ha en person som man tycker väldigt mycket om vid sin sida ! Det kan verkligen få dagen att flyta på på ett helt problem fritt sätt, ja jag får väl erkänna att jag saknar att pussa någon godmorgon och säga att jag älskar han och sedan få en stor kram för att orka stiga upp och ta itur med dagens planer ! Jag menar nu att jag saknar att ha en pojke som är ens egna jag menar inte att jag saknar tiden med mitt ex kex så att det är klar gjort, utan endast tanken på att ha någon person som får en att känna sig alldeles speciell..´Och känslan av att vara kär och ha någon som besvarar dom känslorna.

Ojoj vad denna första snö drar upp många känslor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0