I just want you to know who I am



Tio saker du inte visste om mig :

1. Jag gråter till nästan varje film jag ser och varje serie,
det är ett sätt för mig att gå igenom och bearbeta.
Samt är jag väldigt känslig så jag gråter riktigt mycket när jag ser på film.

2. Jag gjort min piercing i naveln i smyg,
ingen av mina föräldrar visste om det. Men jag sa det efter två dagar!
Så den var inte alls accepterad från deras sida.

3. Jag har flyttat 9 gånger i mitt liv.

4. Jag sjunger ofta till varje låt oavsett om jag kan dom eller inte,
Jag sjunger när jag är själv när jag är med andra jag sjunger i duschen i mörkret
när jag är ute ja jag sjunger helt enkelt alltid !

5. Jag har haft Anorexia nervosa och Ortorexia nervosa
inget på papper men tankarna fanns där.

6. Jag har endast sagt åt en person av mot satta könet att jag älsar han och menat det

7. Jag har stora problem att ha kvar pengar

8. Jag har över 9000 bilder som är mina och över hälften av dom är på mig själv

9. Jag har tuggat samma tuggummi sort i 3år
Samt under ett helt år var jag inte utan tuggummi munnen en enda sekund endast när jag sov.
Jag äter även med tuggummi i munnen inte alltid men rätt så ofta.

10. Musik är en stor del av mitt liv jag kan inte vara utan att lyssna på musik.

Och vi lägger in en 11 också

11. För ca 2½ år sedan såg jag minst två filmer per dag samt två serier !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0