Nya händelser och nya rum

Nu ska jag kila förbi pappa och titta på hur det ser ut i huset, vi har nämligan tapetserat om och lagt nytt golv eller så gör dom det nu :) Och vet ni vad? Jag tror det kommer vara super nice!

Jag ska försöka se vilken dag i veckan jag är ledig och planera att ta mig en sväng mot Haparnada och Ikea, det är trotts allt så att jag är fast i Kalix och hinner aldrig unna mig en hel dag på Ikea och bara strosa runt och kolla in och drömma, samt har jag ännu inte hunnit åka till Luleå för att köpa mig en Höst och Vinter mössa samt vantar. Ja jag vet jag jobbar för mycket så för en gång skull skulle jag behöva ha det lite lugnt..

Ja det är i alla fall någonting att fundera på :)



















Sen blir det nog en kvälls promenad eller en kortare löpar runda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0