En gnällkärring, jag börjar verkligen inse att jag är bitter fittan !

Jag har ett trasigt knä, och jag hoppas att det kommer att gå över till i morgon ! Jag vet att jag får skylla mig själv men just nu har jag verkligen inte tid att gå och halta och ha ont! Så det ska gå över nu dirr.


När vi ändå är i dessa positiva svängar kan jag ju lika gärna spy lita agg mot Pixbox ( i för den delen alla andra internet sidor som har servar som suger  ) jag är lite less att sitta med en snabb dator med snabb uppkoppling och ska försöka logga in / titta och göra ja allt man vill göra på dessa hemsidor. Och vad står det? error : /
Förövrig på allas vägar har jag suttit och förminksat bilder men när jag väl ska stoppa ut dom så fungerar det inte, Vad ska detta vara för sett?!

Nog om det har ni haft en trevlig dag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0