En lista

Hur gammal är du om 5 år? - 22år

Hur lång är du? - 170

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Elin

Vilken är den senaste filmen du sett? Hitch

Vem ringde du senast? Malin karlsson

Hur löd det senaste smset du fick? ja dyng ja ;)

Ringer du eller skickar du helst sms? smsar

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda

När såg du din mamma senast? - igår

Vilken ögonfärg har du? - Gröna

När vaknade du idag? - 07.40 började 08.00 kom till skolan (gymmet) 08.16

Vilken är din favoritjulsång? Olika från humör

Vilken är din favoritplats? - I värmen (solstolen)

Vilken plats föredrar du minst? - Helvetet?

Var tror du att du befinner dig om 10år? - 27år då är jag förmodligen inte i Kalix har kanske hittat mig en karl jag vill dela resten av mitt liv med, kanske barn

Vad skrämde dig om natten när du var barn? - Allt : /

Vad fick dig verkligen att skratta sist? - Dagens idol avsnitt

Hur stor är din säng? - 180cm och 140cm :)

Har du stationär eller bärbar dator? - stationär

Sover du med eller utan kläder? - oftast utan

Hur många kuddar har du i din säng? - 7st och 4st

Hur många landskap har du bott i? - 1

Vilka städer har du bott i? - Inga

Är du social? - Oh yes !

Vilken är din favoritglass? - Vanilj

Vilken är din favoritefterrätt? - Pannacotta

Tycker du om kinamat? - Något !

Tycker du om kaffe? - nej

Vad dricker du till frukost? - Mjölk

Sover du på nån speciell sida? - hos pappa på vänster om jag är själv i mitten och hos mamma på höger sida

Kan du spela poker? - ja, men jag suger ;)

Tycker du om att mysa/kela? - jodå har aldrig klagat

Känner du någon med samma födelsedag som du? -Jo och sen känner carro en hel del

Vad spenderar du helst pengar på? - shopping min svaga sida

Vad har du för ringsignal? - nomy- cocaine

Vad har du närmast dig som är rött? - Willmas vit röda  pip leksak  ( en hund  leksak )

Läser du dagstidningen? -  Nej har inte dom vuxen poängen

Vilken radiostation lyssnade du på sist? - p3 star inget annat går in på datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0