En ny vecka med ny inspiration

Jag är en drömmare det har jag alltid varit, Jag funderar mycket på framtiden och nu är det inte länge kvar tills jag ska stå på egna ben och ta hand om mig själv ! Det finns verkligen så mycket som kommer att förändras under en sådan kort tid och jag är glad att jag är så pass stark som jag är !



Träningen kommer att ske i kväll ett skönt pass med förhoppingsvis härlig musik Bröstet samt ryggen skall köras igenom och jag är riktigt taggad :)
Sen kommer det även att bli tre stycken spinning pass på tre dagar men det är ingenting jag gruvar mig för det är back to normal !

Nu har vi alla en ny vecka att se framemot hur ska du bemöta din ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0