Fylle ångest ?

Jag vet att jag aldrig aldrig ångrar någonting jag har gjort.. Det är en del av min livs filosofi... Men då frågar jag mig själv idag varaför alla mina ord ( den senaste timmen som jag har varit vaken ) innehåller: Fan, Åhh nej, Shiit, Åååå, Hahah, Ojdå, NEEEEJ ! .. Ja om man inte får tillbaka minnet från igår på samma sätt som livet passerar i revyn så vet jag faktiskt inte vad jag ska säga förutom Shit? !


Annars är jag riktigt glad att jag är så pass stark att jag klarar mig och inte faller tillbaka i samma gamla mönster jag har sagt till mig själv att det inte är någon idé nå mera och det är helt sant.. Det är verkligen ingen idé att tro att allting skulle kunna bli bra igen ! Jag säger nej och sa nej och är nöjd med det också !
En full mans ord är en nykter mans tankar : och sen vill jag bara till lägga VAD VAR DET JAG SA ?!

Tack för att jag klarar mig sjäv tack för att jag har sånna fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0