Dagens aktiviteter

Idag har jag varit på skolan från 08.00 - 14.00, jag har haft prov religion och EXPO.
Och gissa om jag är glad ?? Jag har klarat anatomi och fysiologi provet ! Vg till och med :)

Och annars så har jag varit på Stan och prommat och pratat med Elin, Findus och Emilia, alias Fredrik & Emil !
Haha, jag kan säga att sportbilar är verkligen inte gjorde för att sitta fyra i men nog klarade vi av att klämma in oss iden och även köra utan vidare större problem, vilken bedrift !!

Nyss har jag varit ute och fotograferat till någon rest uppgift som jag har i expo.. Som ni förstår har jag börjat beta av mina läxor :)

Hoppas på lika bra väder i morgon eller om inte bättre

♣ jo måste ju bara visa vad Carro & Bella höll på med igår när vi var på centrum

 
Diggiwall & jag stog och tittade på

Puss och Goo I lav u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0