Idag är det inte min blogg dag

Nej nej det har inte alls fungerat  att blogga, jag har försökt hela dagen men det har inte funnits någon lycka alls !
Jaja denna dag har varit något sne om man kan säga så, jag har varit allmänt tillten viss idiot, samt har jag det lite tufft när jag ska sluta med snusen ! Förhoppningsvis kommer jag att klara av det också : )



Jag fasar för morgon dagen, för i morgon har jag nationella prov i engelska, mycket svårt enligt mig..
Och sen ska jag vara hårmodell igen, men det fasar jag inte för ; )

Äh ingen lycka att sitta här just nu, kanske att jag skulle börja gå igenom alla mina kläder och se vad faster och co vill ha ! JAG antar att alla tjejer är medvetna om hur svårt det är att rensa en garderob ??
Jag vågar helt ärligt inte göra det, tänk kommer ja vilja ha på min plaggen igen ?? och allt är brorta : /
Ajjajj detta är tufft, men det behövs ju verkligen göras för jag ska flytta om 17dagar! - förstår ni hur nära det är ??

Hihi Puss & goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0