Jag är så stolt

över mig själv, idag har jag pluggat teori och jag fattar allt, det är ju inte alls så svårt som alla snackar om ? vad har ni för hjärna ??  :O hehe
Nej men det känns som att allt faller på plats och från plats men annars så går det bra :)
Just nu ligger / känar Elin i min dusch och sköljer ur sin blond färg, jag tänker inte vara den enda blondinen på detta ställe heller. Så Jag fixar biffen direkt..

Jag har ju till och med fixat mig en bil, en pärla som står på våran gård, och fin kommer den att bli, den ska lackas fixas baslåda samt ska jag har nya fälgar och ny klädsel : ) jag är SÅ lycklig just nu !
& här är färgvalen, NeonRosa, Svart, MetalicBlå, och MörkLila :)
Eftersom att min gröna beelte inte kommer stå på våran gård / nya gård förens efter sommaren så tänkte jag att jag/ vi fixar upp en av bilarna vi har i stället och det kommer nog bli hel bra..
Ofc ska jag ha en board, Anne-Lie is the shit, Nja eller något liknande i alla fall, typ för snygg för dig, full & Fjortis, eller varför inte Me & Myself ?? Ja det går att tänka på ett tag till..

Körkortet är så nära nu det typ känns i hela kroppen okej en två månader till men det är snart !
& Balen och Studenten börjar ju också lösa sig samt ljusna !

Det rullar på alla motgångar är oftast en framgång för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0