Jag suger - jag vet det också.

Ja min uppdatering har varit en del dålig under denna helg..
Spontan har helgen varit,

Fredag fest hos Malin och sen på B4, jag kom väl hem just efter tolv !

Lördag Jobbade jag till klockan 3 och sedan tyckte jag att det skulle vara kul med en till spontan kväll, så försökte få med hela min telefon lista på fest men alla bangade ur.. Tur som är har jag Elin som just hade kommit hem med sin nya bil, och ville även komma med nykter ut på hotellet, och även kom Emma på att fest skulle inte vara så dåligt :)
Så jag tog en två dagars !

Söndag Jobbade jag och fick komma sent till jobbet för att vissa inte ides stiga upp :) Men det gick bra, var på husvisning och sedan har jag sovit över hos Elin, vi tog en 12 timmars tupplur, vilket jag kom på just när jag kom hem. Hehe

Måndag idag, har kommit hem städa över våning, ska även byta till vår gardiner, och sen ska jag med Malin till Alle och sependera tid där. & Prommis och gym står även på schemat för denna dag !

BTW underbart väder idag, lite blåsigt men sol, Sommar 2009 rullar in :)
det var allt för mig Pyss och Goo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0