SOL- energi

det är soligt ute idag, vilket jag insåg när jag gick upp tio i tre och jag slutade tre.. Mycket trevlig syn om inte annat..
Jag har varit en sväng med johan och kikat på fotboll, inte för att vara bitter eller så men matchen var ju inte alls en höjdare så jag valde att åkta hem " hehe 25-30 meter" Rätt ska vara rätt, jag ska ju trotts allt inte motionera på en vecka ! Myten på den, inte att jag har klarat det för 5öre ! Men annars så !

Ja rubriken lyder så här = jag känner att jag behöver gå och lägga mig och steka på suntan i ca50 minuter för att kanske få lite enrgi och motivation innan sommaren, för jag är blekare en ett spöke !
Nej men näst in till, tror jag är lika blek som en vän till mig.. Vilket enligt mitt tyckte är illa, " inget illa menat nu " Men jag brukar alltid och jag menar alltid vara super brun ! : )
Kvällens plan alltså sol innan bastun ! :)



Var det någon som sa B R U N ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0