Nu tusan gäller det

Min karl är på AF och jag har just ringt och satt undan pengar från forex !
Inte lite nära det är nu, trotts det har jag ännu några mission att göra. Tex Duscha raka mig måla naglarna packa klart väskan åka förbi mina päron.. Och på tal om päron, inte lite gullig du är då pappa; Han fick lite små panik och blev lite ond på mig igår när jag sa att jag inte hade en försäkring när vi reser bort, och vad tror ni inte att han fixade då? Jo femton minuter efter att vi hade pratat med varandra så ringde han upp och sa att han hade fixat en försäkring till mig ;)
Så tack så mkt för det ♥

Ojoj inte lite orolig jag har varit i natt då, jag har vaknat kl 05.00 och kunde inte somna om förens kl 06.30.
Och mindre jobbigt det kändes då när M vaknade kl 09.30 ;D  Men nu är jag på benen iaf

M jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0