Bränt på min rumpa

Kanske inte riktigt som det låter, men jag har i alla fall varit ned en sväng i solariumet.
Det är så här förstår ni att jag inte kan vara blekare en min respektive, vilket jag i stort sätt aldrig har varit, förutom nu under hösten.. Jag har kort och gott legat på lat sidan med solandet, men nu behöver jag energin ma får i från solariumet, efter som att det inte blir någon vinter utlandsresa.. Men i alla fall så tänkte jag få mig någon färg så här till jul och nyår! Och vad händer ? Jo Micke tänker likadant så han solar ju också, men i söndags var jag brunast ;);) Och jag tänker hålla det så också



Ser rätt så härligt ut eller hur ??
Bild från när vi var i Thailand förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0