Dagens början & slut

Imorse började jag dagen super bra, sovmorgon till klockan halv ett och efter det åt jag en super bra och god frulle, Fröjd samt javisst grov mackor med sallad salami och gurka på, till detta tropisk juice ! :)

Idag har jag hunnit med att sitta i telefon kö i minuter :/ och vad fick jag ut av detta då? nå att jag måste ringa en annan linje som det var upptaget på så då gav jag upp.. inte mer med det'

Jag har
även fått mig en sväng i solariumet

Och min kära mor som bjöd mig så stort på middag behagade inte att vara hemma i tid så vad händer ? Jo jag ställer mig och lagar middagen hemma hos mamma, faktiskt så tänkte jag slippa laga mat för en gångs skull men icke.

Och avslutet på dagen då :

Blev på Nova med axlar mage pass, lagomt slut och trött nu !

Alarmet ringer i morgon bitti kl 08.20 flytt för Maria står på schemat, alltså dags att slå igång en film och somna tidigt

Perfect day


Graderna ute igår, måte nog öka värmen lite hemma ;D
Min frulle !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0