Jag har så många roliga saker..

.. På gång, & jag håller tummar händer och tår för att det ska bli som jag vill :)
Men det finns ingenting som jag kan berätta om just nu, för det är hemligt som bara den ! hihi

Äntligen
helg får jag väl ta och säga för idag är det fredagsmys, jag har precis ätit tacos och i kväll tänkte jag ta mig en drink på B4, Bexe ska med men finns det några andra party sugna vänner där ute så är det bara att slå en pling :)

Imorgon Lördag åker jag till Happis & även Söndag..

Jo förresten = !!!!!




Bild 1 förra veckan
Bild 2 i dag nu nyss

Kommentarer
Postat av: eleanor

fan vad snyggt! :D

då får vi se om din lilla wanna bee har samma hårfärg strax :D

2009-12-08 @ 00:04:31
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0