Mmmm jävla choklad !!!!!!

Huston we have a problem...
Min kära underbara pojkvän köpte en choklad kaka åt mig " endast för att han vet att jag blir odräglig och hemsk när jag har pms " SÖT och FIN som han verkligen är så äter han ju inte heller choklad "endast vit vad det nu är för fel på han.. " Iallafall, så fick jag en choklad nu i helgen...

Och vad händer då? det fanns en rad kvar i söndags ( den är kvar hos han ) och vad kan resultera i detta då?
Ett jag kan inte äta choklad utan att jag får en massa monster i ansiktet ( JA FINNAR )
Och jag blir faktisk lyckligare om inte annat snällare & för den delen trevligare när jag får i mig choklad under min pms..

Fast gärningen var god tror jag faktiskt inte att jag är så glad nu idag läs natt när min PMS är hemsk och jag har en röd finne på mitt kindben : /

På tal om ingenting har jag förövrigt haft pms i över en vecka nu.. Och förra veckan klickade jag Micke i telefon för att han sa att han inte hade koll på det vi pratade om..
Stolt kände jag mig när jag hade klickat honom, JAA det går helt enkelt inte att förklara med ord,

men förlåååååt älskling att du får leva med ett hormon moster av och till, jag älskar dig för att du inte klagar & för att du förstår mig när jag ber om att få lägga mig ned och gringa, bara för att allt känns meningslöst !
Du är en klippa och jag Älskar dig också IBLAND  ♥ ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ökänd pms!

2009-12-11 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0