Och efter dagens flytt

är jag helt slut, nu har jag varit igång i 14 timmar, vi har burit flyttat och packat upp och ned. Men nu är Maria på plats i denna lägenhet och det är bara några små saker som skall fixas till sen är det i topp ! Ärligt är jag riktigt stolt över oss alla som har fått ihop denna dag så bra som vi har, trotts att resten har en dag i morgon med garage och små saker kvar i huset..

Nu är ju planen att vi ska dricka något glas med vin och sedan sitta och njuta, men i ärlighetens namn vet jag att jag kommer somna illa kvickt om jag får i mig den minsta droppen vin..

Jag längtar till våran härliga dubbel säng med vårat dubbeltäcke och min kära pojkvän vid min sida ♥

Jag är så kär i dig Mikael Wallerström ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0