Ohh, caught in a bad romance

Jag har grymt ont i magen, liknelse mensvärk :/ Och detta är inte alls roligt men det gör förhoppningsvis över av en prommis, för jag tänkte snart bege mig ut i snöiga kalix och rensa mitt huvud lite grann.

Imorgon skall jag och bexe börja med ett mission och göra mitt bruna hår till någon helt annan färg, alltså BLOND!
JagvetJagvet att jag aldrig kan bestämma mig, men för er som inte har stor koll på mitt hår så har jag faktiskt haft blont hår i ett år och sju månader = Ovanligt länge
Men i morgon skall vi alla fall börja, och jag tror att jag kommer se förjävligt rolig ut i huvudet ett tag framöver, men bara det är fixat till Lucia eller okej tills nu på Fredag, för då tänkte jag nog gå ut och ta mig en drink eller två.. För jag har inte varit alkoholiserad på flera veckor

Ikväll tänkte jag mysa och se på senaste 90210
Men först prommis


Bild från sommaren 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0