So long

Heey halloj !!

Fin dag idag, jag somnade kl 02.00 i natt och steg upp kl 06.10 en del trött kan jag säga..
Efter det tog jag en lite längre prommis till körskolan " ca 20m längre " & efter det körde jag alltså bild 07.00 på morgonen..

Min motivation för att orka stiga upp var att jag skulle skippa gymmet när jag väl var där borta och istället gå hem direkt och sova igen... Nej men inte höll jag det, gick in på Nova och körde Axlar & Mage kl 08.00 !!!!
Och vad händer när jag kommer hem då?? jo jag ser tjugo minuter av en film och efter det sover jag till klockan 13.00 haha

Nu snart ska jag laga mig lax och fullkorns ris till midag och senare blir det lägenhets visning och efter det ska jag färga håret !

Det strår i KAN man säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0