Söndag

Igår var jag på party och i morse kände jag av det i mitt huvud ;) Haha
Nej men går kvällen var super trevlig och tiden rusade förbi, det var fest hos Maria och sedan utgång. Trevligt sällskap när det var tjej kväll ;D

Idag har jag varit till Micke och sedan suttit och jyrat med Anders och Kenny i flera timmar, alltid kul..
Och jag har ätit årets första julbord, dom intagna skulle äta julbord och då fick vi äta också, inte för att julbord är min grej jag äter julskinka (utan senap), leverpastej, prinskorv (kalla), köttbullar :) Vilket julbord hahah

Ikväll ska jag se en super bra film på kanal 5 kl 21, jag har redan sett den en gång och den är super

Har egentligen inget  vettigt att skriva, måste hämta mina saker som jag har hos maria också

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0