Dagens skoldag var minnesvärd !

Idag har vi haft Temadag på skolan, Ellen och Amanda från klassen har ordnat det igenom deras projektarbete !
Och jag kan säga till alla som inte tog chansen och kom dit att det var riktigt synd för er..
Både Linda och Micke var suverända att prata trotts att dom talade om två helt olika saker ! :)
Detta var verkligen en bra ide ni hade tjejer och jag är riktigt tacksam att jag fick ta del av dagen !
Jag lärde mig mycket och dom satte helt nya tankar i mitt huvud vilket bara är bra !
Så tack till Linda som pratade om företagande för att du öppnade upp mina ögon och öppnade upp en ljusare framtid kan man väl säga !
Och tack till Micke som pratar om precis allt som intresserar mig ang kost hälsa träning och så klart skador !

Verkligen toppen jobbat tjejer som kom med idén och planerade hela dagen ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag som missade det ;/ typiskt.. När jag väl är borta missar jag något bra ;o :)

2009-02-17 @ 19:17:40
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0