En stressig morgon

Dagen började med att jag vaknade till mitt alarm kl 08.00 fick en liten tankeställare när jag blödde näsblod som ett psyke.. Fick springa in på toan och fortsätta blöda, inte alls kul om jag hade blodat ner hela sängen.. : / tur klarade jag mig från det.. Så klart gick jag och la mig i sängen för att sluta blöda och då somnade jag om, och vaknade kl 09.00, skulle börja på 40 miuter, rolig stress det blev då.. Men jag hann typ i tid har fått äta frukost på skolan.. : )

Ja akta ensam man är då, pga att jag har legat och kramat kudden hela j-vla natten, KUL INTE ALLS !
Sällskap tack på förhand.

Jag ska snart ha matte och sedan slutar jag för att fortsätta att jobba på Team, hoppas på att det har kommit in snygga kläder ;)

Hörrni alla i kväll blir det spinning 20.15 be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0