♥It was your mistake, not mine !!

Idag har jag haft en intressant Sms konversation, ja mycket intressant ;) Hehe!!
Skoldagen idag har gått fort och jag har mest varit borta och garvat åt mig själv, dock var jag närvarande till 100% i dag när jag körde spinning på idrotten, något kul det var att ha pass för alla i klassen och nu kämpade och jobbade på riktigt riktigt bra! Helt ärligt trodde inte att jag skulle få en sådan bra respons som jag fick ! Många tack och många stora applåder till er !


Efter skolan åkte jag till jobbet för att dra av två timmar, och gissa ?? Alla vårkläder börjar rulla in nu !!
Idag har det kommit en jätte snygg adidas tröja åt herr i grönt för 699kr, och en svart i st 36,38 i dam för 699kr..
Och en massa snygga barn reima och jag har även varit tvungen att lägga undan ett nytt snyggt träningslinne från NIKE!
På tal om träningslinne kanske jag skulle hänga upp dagens träningskläder och snöra igång en tvätt maskin.. eller två..

Imorgon funderar jag på att åka skidor annars så går jag till gymmet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0