Jag är sugen på sommaren

Helt ärligt svart på vitt den sommaren jag fick när jag var och besökte Thailand kan knappast jämföras med den svenska sommaren..
Jag åt inte en ända jordgubbe och jag älskar jordgubbar !
Visst hade dom jordgubbar det var inte för det, men dom var så mycket dyrare än all annan frukt och grönt och bär..
Men tänk er en svensk sommar, dom varma vindarna, doften från älven när man sitter på balkongen ( hemma hos mamma ). Gosh!
Visst snart blir det sen vinter och sedan vår vilket är en av dom finaste årstiderna när man är ute med skoter och på skidor.. Det är ju också någonting som jag riktigt längtar till ! Ja vad kan man säga jag älskar detta land med fyra olika årstider! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0