Lite fix och trix

Trotts ett dåligt Photoshop så har jag lyckats klistra i hop en header ;) självklart tar det mycket längra tid att förstå sig på det här en mitt andra och det här har  inte alla saker som jag brukar använda som tex göra bilen mörkare på vissa ställen ;)
Sen ser jag nu att min näsa ser ut att vara gigantisk värsta jude näsan om man får kalla det så, vad vet jag är den så där stor ? hehe men annars tyckte jag om den där bilden så därför vill jag inte byta ut den trotts sina brister!

Enjoy

ps, Haha en jude näsa som jag har som länk där uppe är ju lång och smal, min är bara bred..


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin din header blev :)

2009-02-23 @ 15:53:02
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0