Peace

Jag höll mig till stor del innanför gränsen idag..
Det blev ett par byxor extra, ett par skinnhanskar, ett tuttifrutti läppbalsam " man ska ju smaka gott " ;) Och även lite godis !

Och nöjd och glad är jag, hela helgen kommer att bestå av plugg, uppsättning av möbler, hyllor, krokar, fotoramar.. Och även träning
Jag blir hemma själv i helgen och inte för att låta så dum men det ska faktiskt bli riktigt skönt.

I morgon har jag tre lektioner, Engelska, projekt arbete, EXPO. dock slutar jag halv fyra..

Annars idag har jag varit till syon och det gick riktigt bra, jag har 150p över, dock har jag ju 450p extra egentligen, men våran linje läser inte 2500p utan några valbara kurser.. :) Men det känns bra och att gå ut skolan känns också bra !
DET är bara att plugga bort allting nu och det är det jag har tänkt göra också, jag har satt ett mål och det ska jag hålla

Jo på måndag börjar jag med en diet, som varar i 5veckor, det kommer bli mycket intressant och jag hoppas på en stor skillnad.. Jag kan skriva i ett annat inlägg om vad det är för diet jag ska göra :)

Till er alla, Vad sägs som Spinning på Lördag kl 15.00 ?? Jag förmodar att inte så många är sugna på att spinna i morgon ? Hör av er vilken dag som känns bra, sen tänkte jag köra Tisdag vid 20.15 ? =) Låter det som en bra idé ?


Puss och goo ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

tisdag sounds great ;)

2009-02-20 @ 17:27:13
URL: http://vickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0