Så besviken...

..På mig själv, snygg jag är då har inte börjat plugga kosten ännu och provet är om 9,5timmar! Bra gjort Anne-Lie så jätte bra gjort..

Sedan har jag ju fått veta att vi inte alls har prov i Psykologi som jag trodde det var ju bara en inlämnings uppgift, inte alls bra koll jag har på skolan nu för tiden.. Så i stället för att sitta och plugga till ett prov som jag inte ens har hade jag kunnat plugga på kosten..

BTW  så börjar ju min diet i morgon 6 veckor framåt med knappt några kolhydrater, Nu behöver jag verkligen ett lycka till !!
Fast det kommer gå bra jag ska verkligen engagera mig och förska att hålla mig till det här till punkt och pricka.

Nä nu måste det pluggas till provet, dock får jag ju inte dricka någon form av kaffe så jag kan få lite energi i natt!

Skriver I morgon då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0