Skoter gånger 2

Dagen idag började med att jag vaknade kl 07.30 för att infinna mig på TC kl 09.00.. Efter endast några timmars sömn, så ska väl egentligen berätta om tok resan till Luleå igår, ja jag får kalla det tok resan.. Madde körde och jag åkte fram sedan satt Stoffe Jockee och Ante bak, mitt i allt satt vi tre fram hela resan och det var väl trevlig.. Samt att vi plockade upp Viktor i Luleå också.
Men som alltid så spårade det lite en kille skallade en annan 2 gånger samt så bråkade dom med varandra och en spydde och resten ( Jag och Madde ) var alltmänt less !! Fast i det stora hela var det väl ganska kul :):)


Så idag då efter TC som tog en timme fick jag en uppgift av kicki som jag ska redovisa på mitt nästa pass, sen tränade jag benen och sen knatade jag hem..
Jag och Madde har även varit ute och kört skoter vad blev det 4Mil kanske..
Haha och jag klantade till det på vägen hem när jag var själv men det tänker jag inte tala om !

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0